شنبه، فروردین ۱۲، ۱۳۸۵

تهران در تعطيلات

اين روزاي تعطيل جون ميده براي تهران گردي،با چي؟ با ماشين، چرا؟چون در اوقات معمولي سال اون تهرانه كه دور سرت مي چرخه ولي اين خيابوناي خلوت جون ميده براي مثل مني كه از بس تو تهران شلوغ رانندگي نكردم كم كم دارم رانندگي رو فراموش ميكنم اما امروز از شريعتي نزديك سينما ايران انداختم تا از ظفر رفتم تو ،چيز جالبي كه توجهم جلب كرد يك عكاسي بود كه عكس رضا عطاران رو سر درش بود مث اينكه مال خودش بود،بعد از ظفر انداختم تو نفت از ميرداماد رفتم تو جردن بعد بالاي جردن از يه كوچه كه اون طرفش فروشگاه جام جم بود انداختم تو ولي عصر بعد اون قدر رفتم تا جاي پارك پيدا كنم بعد رفتم تو پارك ملت يكم پياده روي كردم، اين كوليها هم مثل اينكه به صورت لشكري به تهران حمله كردن همه جا پر بودند تو پارك، سر چارراها و.. بعد هم برگشتم خونه ولي هوا واقعاً عالي بود فردا ميدونم همين پارك ملت جاي سوزن انداختن نيست فردا سيزده بدر يا به قول تلويزيون روز طبيعته ..
تا بعد يا علي

۱ نظر:

ناشناس گفت...

shaam ham mirafti bani chaw :D
esmesh in bood? :P