یکشنبه، آبان ۰۱، ۱۳۸۴

مسجد و سريال

اولين بار كه اين مطلب رو از زبان نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس خوندم گفتم كه لايد اشتباه شده بنده خدا روزه بردتش اين حرفاي رو گفته ولي بعد كه يه بنده خداي ديگم اين حرفو زد مصر شدم كه اين مطلبو بنويسم راستي چقدر خالي بودن مساجد به پخش سريال هاي جذاب در ماه رمضون ربط داره؟بابا پدر من،برادر من اون عزيزي كه مسجد نميره براي سريال نيست اصلاً بر فرض كه براي سريال باشه پس اون فرد براي اين كه بيكار نباشه ميره مسجد فردا هم منقل باشه ميشينه ترياك ميكشه كه بيكار نباشه آخه اين چه نوع استدلالي كه تلويزيون سريال پخش نكنه تا مردم برن مسجد اگه بخواد اين طوري استدلال بشه پس بايد كلاً در تمامي سال سريال پخش نشه چون هر سال بچه هاي مردم درس دارن كنكور دارن ميشينن تلويزيون نگاه ميكنن يا مثلاً وقتي رئيس صدا سيما با خانم بچه ها ميرن مسافرت سريالا رو قطع كنه اصلاً چطوره كلاً تلويزيون برنامه هاشو قطع كنه تا در تمام سال و اكثر ساعات روز مردم برن مسجد يا اصلاً روز نامه وكتاب منتشر نشه چون يه عده هم روزنامه و كتاب براشون جذابه نميرن مسجد يا مردمو مجبور كنيم كه افطار نكنن چون افطار ميكنن سنگين ميشن نميتونن برن مسجد.برادر من،پدر من ،عزيز من بايد دنبال علل و دلايلي كه مردم رو از حضور تو مسجد رو گردان كرده گشت نه صورت مسأله رو پاك كرد من خودم همين اخيراً كه مسجد بودم يه حالتي داشت كه از رفتن خودم پشيمون شدم كارهاي مسجد توسط يه عده پير پاتال از تو گور در رفته انجام ميشه تو همون جلسه كه من مسجد رفته بوده دعوا شد يكي از همين پيرا به يه بنده خدا ميگفت چرا بچه تو آوردي مسجد اون بنده خدام ميگفت اصلاً مسجد جاي پيرا نيست پس كي بچه رو بيارم مسجد تا با اين مسائل آشنا بشه وقتي پير شد؟(نقل مضمون)واقعاً بايد فكري براي مساجد صورت بگيره تا مردم به حضور در مساجد و نماز جماعت ترغيب بشن انصافاً هم مساجد خوبي وجود داره ولي تعداد اونا زياد نيست به نظر من توهيني بالاتر از اين به شأن مسجد كه خانه خداست نميتونه باشه كه مردم براي اين در اونجا حاضر نميشن كه تلويزيون سريال پخش ميكنه!!!!!!!!!!!!!!بسياري از اين دلايل روشنه كه فرصت مقتضي و مناسب خودشو براي طرح ميطلبه.
تا بعد يا علي

هیچ نظری موجود نیست: